19. 11. 2011

Editorial

 
Publikované 27. Február 2014
Moje meno nie je oldtimegamer... Čas trocha pokročil a za 2 ročnú existenciu som sa ani z ďaleka nepriblížil k tomu čo som chcel docieliť týmto blogom . Momentálne mám skôr pocit, že som chcel asi príliš mnoho a ono sa to proste nedá mať všetko. Napísať článok, vyhotoviť screeny z hry, spraviť video a nakoniec to pracne nahádzať do toho vytretého bloggera, ktorý mi pohýna žlčou - je to strašný nástroj, horror a des... 

Keď sa však otočím spätne nebolo to až tak márne.Písanie ma celkom bavilo a nakoniec som sa aj čo-to priučil.

Neplánujem skončiť, neplánujem pokračovať - som ten typ človeka, ktorý neplánuje akosi moc dopredu. Momentálne sa venujem menšej údržbe. Chcel by som totiž trocha prekopať design blogu, taktiež doplniť chýbajúci fotomaterial a videomaterial a hlavne dokončiť koncepty (Resident Evil3). A tak trocha sa snažím aj o vlastnú grafiku tak uvidíme ako to dopadne...


 Publikované 19. November 2011(s väčšinou toho už nesuhlásim:)))
 moje meno je oldtimegamer. Toto meno som si zvolil, kvôli žánru hier, ktoré hrávam. Podnetom pre vznik tohto blogu bol fakt, že o vyššie spomínaných hrách sa dá len ťažko niečo nájsť na internete v našom jazyku a pritom si to zaslúžia. Od doby keď som začal na tomto blogu pracovať ubehli už asi dva mesiace a počiatočný koncept recenzovať všetko na čo natrafím som rýchlo zapredal. V súčastnosti mám predstavu, že budem recenzovať iba hry, ktoré zato stoja, ktoré mali hlbšiu autorskú myšlienku. Zatiaľ tu prevažujú iba 2D hry. Ťažko môžem ovplyvniť svoju sugesciu ale ja som proste zameraný na 2D hry. Neexistuje snáď plošinovka, ktorú by som nehral. Pravdaže nemôžem písať o každej ale môžem zaručiť, že hry ktoré sa tu budú objavovať budú hodnotené iba vysoko, nechcem strácať čas s kokotinami, ktoré si to nezaslúžia. Takisto garantujem, že bežný návštevník si nepostačí iba so svojím moderným operačným systémom ale zasa budem sa snažiť vyhnúť používaniu Virtual PC. V praxi bude postačovať Dosbox a nejaké tie emulátory, o nič zložitého nepôjde čiže sa nemusíte báť. Nechcem sa zamerať iba na PC, lebo nie všetko dobré na PC aj vyšlo i keď profilovo som zameraný  na PC.    
















Žiadne komentáre: